Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Optimalizace pro vyhledávače neboli SEO je kontinuální a dlouhodobý proces spočívající v budování kvalitního obsahu stránek, který přivede na web návštěvníky a přemění je na vaše zákazníky.
Analýza klíčových slov
Úvodní specifikace a analýza klíčových slov, na která je vhodné se zaměřit a která uživatelé vyhledávají.
Více informací...SEO analýza
Na začátku procesu optimalizace pro vyhledávače by měla být provedena SEO analýza shrnující aktuální stav a návrh změn.
Více informací...Linkbuilding
Proces budování sítě zpětných odkazů, které odkazují na vaše stránky a přivádějí návštěvníky.
Více informací...PPC reklama ve vyhledávačích
Pay Per Click (PPC) je typ internetové reklamy zobrazované ve vyhledávačích vedle výsledků vyhledávání jako placené odkazy, v síti partnerských webů nebo na sociálních sítích.
Google AdWords
PPC reklama zobrazovaná ve výsledcích vyhledávání ve vyhledavači Google nebo v síti webů partnerů.
Více informací...Sklik
PPC reklama zobrazovaná v nejpoužívanějším českém vyhledavači Seznam a v síti partnerských webů.
Více informací...Kontextová reklama na největší sociální síti Facebook zobrazovaná podle definovaného konkrétního cíle nebo účelu reklamy.
Více informací...